Pediatria
  3. Pediatria

Poradnia pediatryczna Gdańsk Letnica

W naszej Klinice dobrostan i zdrowie dzieci stawiamy na pierwszym miejscu! Rozumiemy, jak ważna jest kompleksowa, troskliwa opieka pediatryczna i szybka dostępność lekarza, zarówno dla dzieci chorych, jak i zdrowych. Kinika Bałtycka oferuje kompleksową opiekę, rozpoczynając od profilaktyki, poprzez diagnostykę, aż po leczenie chorób wieku dziecięcego. W ramach naszych usług zapewniamy regularne badania kontrolne, ocenę rozwoju fizycznego i psychomotorycznego dziecka, a także diagnozę i leczenie schorzeń infekcyjnych, alergii, zaburzeń odżywiania oraz innych stanów chorobowych specyficznych dla dziecięcego wieku.

Przebieg wizyty u pediatry

Każde dziecko jest inne oraz każda wizyta jest nieco inna, tak aby dopasować się do dziecka oraz zapewnić mu komfort i poczucie bezpieczeństwa.

Na początku przeprowadzamy szczegółowy wywiad medyczny, uwzględniając historię zdrowotną dziecka oraz ewentualne obawy rodziców. Następnie przystępujemy do kompleksowego badania fizykalnego, które obejmuje ocenę stanu ogólnego, a także specyficzne testy diagnostyczne w zależności od prezentowanych objawów (tętno, ciśnienie, osłuchiwanie płuc, itd.). W razie potrzeby zlecamy dodatkowe badania laboratoryjne lub obrazowe. Cała wizyta przebiega w atmosferze spokoju i zrozumienia, co ma kluczowe znaczenie dla dobrego samopoczucia małego pacjenta.

Kiedy umówić się na wizytę do pediatry

Zalecamy regularne wizyty kontrolne, które są niezbędne dla monitorowania prawidłowego rozwoju i zdrowia dziecka. Ponadto, konsultacja z pediatrą jest wskazana w przypadku wystąpienia jakichkolwiek niepokojących objawów, takich jak gorączka, problemy z oddychaniem, zmiany w zachowaniu, trudności w jedzeniu lub piciu czy też podejrzenie infekcji. Zalecamy również wizytę, gdy dziecko wykazuje objawy alergii, przewlekłego zmęczenia lub innych niejasnych dolegliwości. W przypadku wątpliwości co do stanu zdrowia dziecka, nasz zespół jest zawsze gotowy udzielić fachowej porady i wsparcia.

Empatia i zrozumienie

Zrozumienie i empatia są fundamentalnymi wartościami naszej praktyki pediatrycznej. Jesteśmy świadomi, że wizyta u lekarza może być stresującym doświadczeniem dla dziecka oraz jego opiekunów. Dlatego też, nasi pediatrzy oraz personel medyczny wykazuje się nie tylko profesjonalizmem, ale również umiejętnością budowania zaufania i otwartości w relacji z małymi pacjentami oraz ich opiekunami. Priorytetem jest dla nas zapewnienie wsparcia emocjonalnego i uważnego wsłuchiwania się w potrzeby dzieci oraz ich rodzin.