Chirurgia naczyniowa
  3. Chirurgia naczyniowa

Chirurg naczyniowy Gdańsk

Diagnostyka i leczenie schorzeń związanych z niewłaściwym funkcjonowaniem układu tętniczego oraz żylnego (naczynia krwionośne i układ limfatyczny). Cenieni specjaliści i szybkie terminy wizyt. Przeprowadzamy nowoczesne zabiegi z zakresu chirurgi naczyniowej takie jak: skleroterapia czy laserowe leczenie żylaków. Każda zarekomendowana procedura medyczna poparta jest wcześniejszą diagnostyką Dopplerowską wraz ze wskazaniem optymalnej ścieżki leczenia.

Jakimi schorzeniami zajmuje się chirurg naczyniowy?

Do podstawowych jednostek chorobowych diagnozowanych i leczonych przez chirurga naczyniowego należą:

• miażdżyca żył i tętnic (obwodowych, szyjnych),
  • diagnozowanie i leczenie tętniaków,
  • zakrzepica żył powierzchniowych i głębokich,
  • zatory tętnicy płucnej,
  • stopa cukrzycowa,

• choroba Buergera (zakrzepowo-zrostowe zapalenie naczyń),

• stany zapalne naczyń,

• owrzodzenia żylne,

• nowotwory układu naczyniowego,

• obrzęki chłonne (limfatyczne).

Jest wiele objawów, które mogą świadczyć o problemach z układem naczyniowym. Jeśli doświadczasz takich dolegliwości jak: uczucie ciężkości i obrzęk kończyn, ból, skurcze lub pieczenie w nogach, mrowienie i drętwienie kończyn, widoczne pajączki i żylaki, siniaki powstające bez wyraźnej przyczyny, niebieskie i brązowe przebarwienia skóry, ból za mostkiem, trudności z oddychaniem - należy skonsultować się ze specjalistą.

Specjaliści chirurgii naczyniowej Kliniki Bałtyckiej

W Klinice Bałtyckiej cenimy profesjonalizm, rzetelność i doświadczenie, a także troskę o bezpieczeństwo i komfort naszych pacjentów. Dlatego nasi lekarze ciągle poszerzają swoją wiedzę medyczną, uczestnicząc w szkoleniach, konferencjach i sympozjach. Zdajemy sobie sprawę, że wysokiej klasy wiedza medyczna musi być łączona z indywidualnym i empatycznym podejściem do pacjenta. Dlatego w naszych gabinetach staramy się o atmosferę prywatności, a także odpowiadamy na wszystkie pytania, aby rozwiać wszelkie obawy pacjentów.