Kardiologia
  3. Kardiologia

Poradnia kardiologiczna Gdańsk

Specjalistyczna poradnia kardiologiczna Kliniki Bałtyckiej konsultuje pacjentów w zakresie diagnostyki oraz leczenia schorzeń układu sercowo-naczyniowego. Wiemy jak ważna jest dobra kondycja serca w utrzymaniu wysokiej jakości życia i pełnej sprawności. Dlatego otaczamy je szczególną opieką, zapewniając naszym pacjentom dostęp do doświadczonych i wszechstronnych kardiologów, których opinie są najlepszą wizytówką naszej Kliniki.

Leczenie chorób serca i układu krążenia

Choroby serca i układu krążenia są odpowiedzialne za ponad 50% wszystkich przypadków zgonów w naszym kraju. Leczenie, ale także odpowiednia profilaktyka zapobiegająca lub minimalizująca ryzyko wynikające z chorób kardiologicznych powinna stać się standardem nowoczesnej medycyny. Pacjenci powyżej 40 roku życia, osoby aktywnie uprawiające sport czy pracujące fizycznie, zaleca im się choć rutynowe badania obejmujące echo serca czy próbę wysiłkową.

Zakres leczonych schorzeń kardiologicznych

Nasza oferta obejmuje specjalistyczne konsultacje, diagnostykę oraz leczenie wielu chorób serca, zarówno wrodzonych, jak i nabytych: niewydolność serca, choroba wieńcowa, nadciśnienie tętnicze, arytmia czy związane z wiekiem schorzenia układu krążenia. Szczególną opieką otaczamy seniorów, mając na uwadze ich szczególne potrzeby i złożone schorzenia wynikające z wieku i chorób współistniejących.

Leczone schorzenia układu sercowo-naczyniowego:

• Wrodzone i nabyte wady serca
  • Niewydolność serca
  • Arytmia
  • Choroba wieńcowa
  • Nadciśnienie tętnicze
  • Niewydolność krążenia
  • Migotanie przedsionków
  • Zapalenie mięśnia sercowego, osierdzia i wsierdzia
  • Kardiomiopatie
  • Schorzenia układu krążenia związane z wiekiem
  • Omdlenia
  • Zaburzenia lipidowe

Szeroki zakres diagnostyki kardiologicznej

W Klinice Bałtyckiej dysponujemy nowoczesnym sprzętem diagnostycznym do przeprowadzania szerokiego zakresu badań kardiologicznych. Od klasycznego pomiaru EKG, systemu prób wysiłkowych, po holtery EKG i ciśnieniowe dostępne od ręki. Umów się na konsultację lub wynajęcie sprzętu do domu.

Kiedy udać się na wizytę do kardiologa - niepokojące objawy?

Objawy chorób sercowo-naczyniowych mogą być różne i nie zawsze są oczywiste. Umów się na konsultację do kardiologa, gdy występują u Ciebie: ból w klatce piersiowej, duszności, nieregularne bicie serca, omdlenia, zawroty głowy czy niepokojące zmiany w tętnie. Jeżeli doświadczasz któregokolwiek z tych symptomów, nie zwlekaj z wizytą u specjalisty.

Dobry kardiolog Gdańsk

Poszukujesz doświadczonego kardiologa w Gdańsku? Nasza prywatna klinika medyczna oferuje konsultacje z doświadczonymi i wykwalifikowanymi kardiologami, którzy pomogą Ci utrzymać jakość życia na jak najwyższym poziomie. Twoje serce w dobrych rękach. Zapraszamy do umówienia się na wizytę.